Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Οι τρελές με το μηχανάκι!

Σήμερα πέρασα όμορφα με μια φίλη μου,για την ακρίβεια με την καλύτερη μου φίλη.Τη γνωρίζω γύρω στα 8 χρόνια και ειμαι πολύ τυχερή που την γνώρισα και είναι πραγματικά πολύτιμη για μένα.Έχουμε περάσει τοσα πολλά μαζί και ποτέ δεν πρόδοσε η μια την άλλη.
Είμαστε δυο αρκετά διαφορετικές προσωπικότητες δεν μπορει κανείς να πει οτι έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα,γούστα και φιλοδοξίες αλλα ίσως αυτο ειναι που μας δένει.

Ήρθε λοιπόν στο σπίτι μου κατα τις 5 το απόγευμα καθήσαμε λίγο,μπηκε facebook να χαζέψει κλασικά κι εγώ πετάχτηκα μέχρι το κοντινότερο βενζινάδικο για να αγοράσω λίγη βενζίνη να βάλουμε στο μηχανάκι γιατι μου είχε μείνει στο δρόμο πριν λίγες μερες επειδή είχε τελειώσει ! :P

Μόλις γύρισα βγήκαμε έξω και αρχίσαμε τις βόλτες,κάναμε το γύρω της κομόπολης στην οποία μένω,γελάγαμε,κοροιδεύαμε τους περαστικούς,τσιρίζαμε...όλα αυτά εμείς τα συνηθίζουμε!
Όποιον και να ρωτήσεις στη γύρω περιοχή αν ποτε είδε δύο τρελές πάνω σε ένα μηχανάκι να φωνάζουνε σίγουρα θα σου πει "ναι!".

Όχι οτι είμαι περήφανη γι αυτό,δεν το λέω γι αυτό!Απλά για μας είναι ένας τρόπος να ξεχνιόμαστε απο τα προβλήματα μας και να το ρίχνουμε λίγο έξω.

Στη συνέχεια πήγαμε στο σούπερ μάρκετ να ψωνίζουμε κάποια πράγματα,μετά σπίτι της(που ειναι σε ένα χωριο 10 λεπτά μακριά απο το σπίτι μου)και ύστερα για καφέ!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Υ.Γ  Το μουρλοκομείο καθόταν ανάποδα πάνω στο μηχανάκι δηλ. είχε γυρισμένη τη πλάτη της σε μένα και κοιτούσε πίσω γι αρκετή ώρα και γκάζωνα για να τη φοβερίσω! χεχεχε ;)

Υ.Γ 2 Το έχω κάνει κι εγώ αυτό :P 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου