Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Σήμερα ηταν μια όμορφη Κυριακή,διαφορετική απο τις προηγούμενες..Ξεφυγα απο ολα για λιγο ..πηγα στην εξοχη μαζι με τους γονεις μου,περπατησα κατω απο τον λαμπερο χειμωνιατικο ηλιο και μιλουσα για ωρες με τη μαμα μου,για πολλα θέματα.
Μετά λοιπον απο ενα μακρυνό περιπατο καθισαμε σε μια ταβερνούλα κατι γνωστών για να περιμενουμε το μπαμπα που είχε πάει για ποδηλασία.Μας κερασε καφε μια καλη κυρια(ελληνικό!ο αγαπημένος μου) και φαγαμε σπανακοπιτα που εφτιαξε η μαμα μου,σαν να την εφτιαξε αγγελος! πολυ νοστιμη!
Ήταν ενα πολυ ωραιο πρωινό.Καθήσαμε σε ενα μικρο τραπεζακι που βλέπει στο δρόμο...
Μου μίλησε για τους παππούδες μου,το χαρακτηρα τους και τη ζωη τους.¨Πάντα ήθελα να μιλάω για εκεινους και να τους γνωρίζω μέσα απο τις περιγραφές των δικών μου.Τον παππού Γιώργο(πατέρας του πατέρα μου) δεν τον γνωρισα ποτε.Δεν τον προλαβα.μου ειπε πως ηταν ηρεμος και καλος ανθρωπος!Γεννήθηκε σε ένα χωριό της Μεσσηνίας το Καπλάνι αλλα έζησε και πολλά χρονια στη Πύλο εκει που πέρασε τα παιδικά του χρόνια ο πατέρας μου.Ο παππούς Αλέκος(πατέρας της μητέρας μου) τον οποιο θυμαμαι αμιδρα γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη και πήγε πίσω στο νησι του τη Τήνο σε ηλικία 2 χρονων εξαιτιας του διωγμου το 1922.Μου λειπουνε ακομα και αν δεν εζησα μαζι τους...ποσο θα ηθελα να περναγα στιγμες μαζι τους.Θέλω τοσο πολυ να παω στα μερη τους...στη Πύλο και στη Τήνο..Στη Πύλο εχω παει και στα τριγυρω μερη και νιώθω τοσο οικεία νιώθω οτι εχω ρίζες απο εκει...στη Τήνο δεν εχω πάει ποτε ομώς κάποια στιγμή θα γίνει!
Είναι φυσιολογικο αυτο για τον ανθρωπο να αναζητα τις ρίζες του,ειδικα σε αυτη την ηλικια ετσι δεν ειναι? :) Σήμερα ηταν μια όμορφη Κυριακή...





Πύλος Μεσσηνίας

Τριπόταμος Τήνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου